top of page

Ден 47: Екипът и карантината - Мартин

Updated: Jan 29, 2021

Здравейте иноватори! Продължаваме с нашата рубрика: Екипът и карантината. Днес е ред на Мартин да сподели как прекарва времето си през изолационното положение:



Q: Представи се накратко:

А: Казвам се Мартин, на 15 съм исе занимавам с графичен дизайн.


Q: Като ученичка, какво мислиш за дистанционното обучение?

А: Лично за мен няма особена промяна, защото бързо се приспособих. Приемам карантината като време в което да уча нови неща много по-ефикасно отколкото когато съм в училище. Поради времето, което ми се освободи, мога да се занимавам с нещата, които наистина ме вълнуват. Харесвам факта, че мога да прекарвам повече време със себе си и хобитата си (интроверт btw)


Q: По какъв начин изолационния период променя ежедневието ти?

А: Изолацията ми се отразява добре. Не се налага да ходя на училище рано и мога да ставам по-късно. Това значи, че аз мога сам да си планирам графика, а аз по принцип ценя времето си. Мога да планирам кога да си дам почивка и заради това най-накрая мога да се отпусна!


Q: Сподели нещо интересно, което правиш или си забелязала напоследък.

А: Отдавна се интересувам от растенията около мен. Пролетта и карантината ми предоставиха перфектния момент да започна. Поради забраните, отглеждам растенията на южна тераса, за да получават достатъчно светлина. Освен това продължавам да се занимавам с графичен дизайн и наскоро започнах да разглеждам Adobe XD. Интересен ми е дизайнът на приложенията, които използваме в ежедневието си.


Q: Какво би казала на хората, които не се чувстват комфортно в това положение?

A: Приемете карантината като време, през което може да откриете нови неща, които да ви разсеят от самотата на ситуацията. Погледнете изолационния период от добрата му страна - това е възможност да обърнете внимание и да се погрижите за себе си и за хората около вас.

2 views0 comments
bottom of page